Dagsarkiv: september 14, 2011

Livets pussel

Finns det några småbarnsföräldrar som läser bloggen? Får man fråga en sak? Hur fasiken får ni ihop det?

Hur får ni ihop att jobba heltid, lämna och hämta barn på dagis, fixa käk, hålla småttingar vakna och nöjda under eftermiddag/kvällen, skjutsa till fotbollsträningar, hinna prata med alla barnen och fråga om deras dag, tvätta, städa, köpa födelsedagspresenter, träna och samtidigt ha en härlig, passionerad relation till din partner? Hur?

Om någon har ett bra system på hur vi ska fixa den här hösten, tipsa mig gärna!

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lite trött…

Hösten har satt igång, jag har börjat jobba, Nils är inskolad på dagis, Lucas har börjat på sin avdelning igen och Emil har börjat sjuan. Pelle har nytt jobb, jag har nytt jobb (börjar i oktober) och livet är ja… en aningen hektiskt. Bloggen har därför blivit lite lidande, men jag hoppas att det ska bli ändring!

Bjuder på en bild som jag hittade i kameran, antagligen någon av ungarna som har tagit den i somras. Den beskriver lite hur vi känner oss just nu, ha, ha!

Trötta trebarnsföäldrar?

Lämna en kommentar

Under Uncategorized