Dagsarkiv: juni 13, 2011

Sommarlov

Snart är det semester och sommarlov för oss allihop, Emil har redan slutat men Pelle och Lucas har 3 veckor kvar. Lucas känns ordentligt dagistrött just nu och jag funderar på att låta honom sluta tidigare och åka iväg någonstans.

En del av mig känner mig sugen på charter, ta med mig ungarna och dra iväg till ett varmt ställe och ligga vkäka glass medan en annan del känner att vi kanske skulle åka till landet några dagar för miljöombyte. Problemet där är ju att jag tycker att det är läskigt att vara där själv på kvällarna så jag skulle säkert bara ligga om nätterna och planera flyktvägen för mig och tre ungar.

Och åka själv med tre barn? Flipp eller flopp? Kan jag hitta en kompis som vill åka med någonstans?

Men just nu skulle det vara skönt att bara komma bort en stund.

Lämna en kommentar

Under Uncategorized